NOTRE
Dalīties
Ritiniet uz leju
//Kas ir Satura mārketings

Kas ir Satura mārketings

Tilts starp klientu un zīmolu

Varētu šķist, ka satura mārketings radies pavisam nesen, taču patiesībā tas ir viens no noteicošajiem faktoriem zīmolvedībā un digitālajā mārketingā jau vairākus gadus.

Mūsdienās ar jēdzienu “satura mārketings” tiek definēts teksts un attēli, kas var būt gan rakstītā, gan izteiktā formā, tie var būt statiski vai kustīgi attēli (video), kombinācijā ar tekstu, kas, pareizā kombinācijā, ar pārdomātu stratēģiju, mērķiem un uzdevumiem, spēj pievērst uzmanību zīmolam un radīt tam pievienoto vērtību.

Satura mārketinga mērķis ir notvert Jūsu iespējamo klientu brīdī, kad tas meklē sev nepieciešamu produktu vai pakalpojumu digitālajā vidē – Google meklētājā vai sociālajos tīklos. Mūsdienu patērētājs – Jūsu potenciālais klients – meklēs sev nepieciešamo pakalpojumu, izmantojot mūsdienīgus rīkus – interneta meklētājus un sociālos medijus. Jūsu iespējamais partneris vaicās internetā pēc padoma saviem draugiem un kolēģiem, Pētījumi liecina, ka 2018.gada pirmajā ceturksnī vairāk kā 60% interneta lietotāju veic izpēti digitālajā vidē pirms veikt pirkumu vai izvēlēties pakalpojuma sniedzēju.

Satura mārketinga uzdevumi ir izglītot, informēt, izklaidēt un vadīt Jūsu esošos un potenciālos klientus digitālajā vidē. Pievērst uzmanību, ieinteresēt patērētāju, panākt, ka Jūsu produkts vai pakalpojums tiek iekārots un mērķtiecīgi virzīt patērētāju uz rīcību – iegādāties, pirkt, pasūtīt vai rezervēt Jūsu preci vai pakalpojumu.

Satura mārketings gādā par to, lai Jūsu zīmols vai produkts būtu saistošs patērētājam – ar savu stāstu, noderīgo informāciju, ko tas sniedz, pieredzes un viedokļu apmaiņu. Tā vietā, lai uzstājīgi un konkrēti reklamētu savu produktu vai pakalpojumu, Jūs veidojiet patērētājam noderīgu un vērtīgu saturu, kas iespiežas ilgtermiņa atmiņā, pamazām izglītojot un mudinot tagad vai vēlāk izvēlēties tieši Jūsu zīmolu, jo tas ir pierādījis sevi patērētāja acīs ar pievienoto vērtību, ko sniedz tieši viņam plānots un mērķtiecīgi veidots, iesūtīts saturs.

Veidojot teksta saturu – bloga rakstus, ierakstus sociālo tīklu biznesa lapās un profilos, tekstus, preses relīzes – tos jākombinē ar uzmanību piesaistošiem audiovizuāliem materiāliem – bildēm, animācijām, video stāstiem. Nedrīkst aizmirst par patērētāju iesaisti, aicinot tos komentēt rakstus, iesaistīties diskusijās, veidot viedokļu apmaiņu grupas, dažādas aptaujas un #tēmturu kampaņas.

Lai satura mārketings darbotos pareizi, skaidri jādefinē Jūsu mērķi un uzdevumi, jāspēj noteikt Jūsu mērķa auditorija. Saturam jābūt saistošam, tādēļ ieteicams izmatot tekstu kombinācijās ar noderīgām saitēm uz interneta vietnēm, attēliem un video. Uzsākot veidot saturu, tas jādara ar konkrētu regularitāti, jo, ja saturs būs vērtīgs un noderīgs patērētājam, tad no Jums tiks gaidīti arī nākamie bloga raksti un sociālo tīklu ieraksti.

Rezumējot, satura mārketings ir kā tilts starp klientu un zīmolu. Labs un vērtīgs saturs veido uzticību zīmolam, piepilda klienta vēlmes un vajadzības. Uzticiet sava zīmola satura mārketingu NOTRE digitālo ekspertu rokās – sazinieties ar mums un saņemiet piedāvājumu jau šodien!

  • 0 Comment

Leave a Reply

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Jaunākās ziņas

Instagram

Interesē satura mārketings?

© NOTRE 2018. Visas tiesības aizsargātas.

Kas ir Satura mārketings
5 (100%) 2 votes
Sazināties
Aizvērt